Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Η κάρτα μου για το Handmade Xmas Cards Swap 2015


Λίγες ώρες πριν την εκπνοή του 2015 και την έλευση του νέου έτους σάς δείχνω τη δική μου συμμετοχή στο ‪#‎handmadexmascardsswap2015που διοργάνωσε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Ασπασία από το mylovablebaby.com, αλλά φέτος είχε και τη βοήθεια της crazytouristsblogging.blogspot.gr

Είναι πολύ ευχάριστο και δημιουργικό να φτιάξεις μια κάρτα για ένα άτομο που πιθανόν να μην γνωρίζεις και να περιμένεις με αγωνία να παραλάβεις τη δική σου από τον μυστικό σου αποστολέα! Εγώ πήρα μέρος για δεύτερη φορά φέτος και μπορείτε να δείτε την περσινή μου συμμετοχή στο άλλο μου blog εδώΈνα χαρτόνι Α4, 2 χαρτονένιες θήκες για cupcake, χρωματιστά ιριδίζοντα σελοτέιπ, κόλλες με γκλίτερ και υγρή κόλλα κι έτοιμη η κάρτα μου! 



Έκοψα με ψαλίδι τους πάτους από τις θήκες για cupcakes για να δημιουργήσω τις χριστουγεννιάτικες μπάλες, τις οποίες έβαλα να κρέμονται από ιριδίζουσες ταινίες σελοτέιπ. Επίσης χρησιμοποίησα το υπόλοιπο της πράσινης θήκης για cupcake για να φτιάξω τα κλαδιά του δέντρου, κόβωντάς την με το ψαλίδι προσεκτικά σε κλιμακωτές διαστάσεις. Στερέωσα στη συνέχεια τα χαρτονένια στοιχεία με υγρή κόλλα και τα διακόσμησα περιμετρικά με χρυσή κόλλα γκλίτερ. Τέλος το αστέρι φτιάχτηκε κόβωντας τρίγωνα από το χρυσό ιριδίζον σελοτέιπ.


Η κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ανοιχτή σαν ένα είδος διακοσμητικής αφίσας.




Μια κόλλα από κόκκινο ριζόχαρτο εκτέλεσε χρέη φακέλου ειδικά για την περίσταση, ο οποίος στολίστηκε με πράσινη κόλλα γκλίτερ και χρυσό ιριδίζον σελοτέιπ. 



Πώς σας φαίνεται; Εύχομαι να άρεσε στην παραλήπτριά της, όσο άρεσε και σε μένα και να έχει μια καλή χρονιά με υγεία!

Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους σας!

*Με αυτήν την ανάρτηση συμμετέχω και στο Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι του starsandicicles.blogspot.gr.

2 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...