Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

#3 Φωτογράφισέ το!

Φωτογραφίας συνέχεια! Για την ομάδα "Φωτογράφισέ το!" στο facebook και τη συμμετοχή μου σ' αυτή σάς είχα μιλήσει σε προηγούμενη ανάρτηση εδώ

Πηγή / Source
Οι επόμενες φωτογραφίες μου που ανέβασα  το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου είναι οι εξής: 

1 Ιουνίου

Οι καινούριες μου μπαλαρίνες! Αφόρετες ακόμη!


2 Ιουνίου

Ελεύθερο θέμα


 3 Ιουνίου

Το αυγουστιάτικο φεγγάρι πριν 2 χρόνια στο παραθαλάσσιο εξοχικό μας.


 4 Ιουνίου

"Χέρια" λέει το σημερινό θέμα αλλά φωτογράφισα μόνο το ένα χέρι, γιατί το άλλο κρατούσε το κινητό για να τραβήξει τη φωτογραφία! Για να προλάβω τυχόν ερήτηση "γιατί δεν την έβγαλες με την ψηφιακή", απλό! Ξέμεινα από μπαταρίες και βαριόμουν να πάω να φέρω καινούριες από το άλλο δωμάτιο!


5 Ιουνίου

Από μακριά η παραλία "Καράβια" στο εξοχικό μας στα Μεσάγγαλα Ν. Λάρισας.


6 Ιουνίου

Ψάχνοντας για "ασπρόμαυρο" τελευταία στιγμή μου ήρθε η θεία φώτιση! Το παλιό ραδιόφωνο Phillips, που αγόρασαν οι παππούδες μου το 1959, όταν γεννήθηκε η μητέρα μου και κοσμεί μια γωνιά του σαλονιού μας δίπλα στην LCD τηλεόραση!


7 Ιουνίου

Έχω εμμονή με τη σοκολάτα αλλά τώρα το καλοκαίρι η εμμονή μου είναι τα παγωτά (πάντα σπιτικά εννοείται)!


8 Ιουνίου

Η λέξη ρουτίνα μόνο το πλύσιμο των πιάτων μου φέρνει στο νου! Το απεχθάνομαι όσο τίποτα άλλο!


10 Ιουνίου

Δε νομίζω ότι χρειάζεται να εξηγήσω περί τίνος πρόκειται! Από τις αγαπημένες συνήθειες των παιδικών μας χρόνων! Αλήθεια, πόσα χρόνια είχα να το κάνω αυτό;


11 Ιουνίου

"Πολύ κοντά" [μάντεψε τι είναι]


(είναι λούφα μπάνιου!)


12 Ιουνίου

Πλέον στο πάτωμα βρίσκεται μονίμως σε λειτουργία ο συμπαθέστατος και δροσιστικός ανεμιστήρας!


13 Ιουνίου

Κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή και σερφάρω, ενώ πίσω μου περιμένει υπομονετικά αυτός ο σωρός για σιδέρωμα!


14 Ιουνίου

Ο καιρός σήμερα... είναι περίεργος! Ξεκίνησε με πολλή ηλιοφάνεια και ζέστη αλλά τώρα το γύρισε σε συννεφιά με πολλή ζέστη (μην ξεχνιόμαστε, βασικό συστατικό πλέον η ζέστη). Το αποδεικνύει και η θερμοκρασία μέσα στο σπίτι, παρακαλώ! Ναι, σωστά βλέπετε, 33 βαθμούς Κελσίου!


15 Ιουνίου

Η βιτρίνα στο σύνθετο του σαλονιού μας (μια και μένω ακόμη με τους γονείς μου). Μέσα εκεί φυλάσσονται τα "καλά" γυαλικά αλλά και το προσκλητήριο βάπτισης (πάνω δεξιά), όταν βάφτισε η μητέρα μου έναν κούκλο 18 ετών σήμερα!


Αν λοιπόν θέλετε κι εσείς να γίνετε μέλη της συγκεκριμένης ομάδας δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε αυτό το σύνδεσμο: https://www.facebook.com/groups/1448675712045149/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...