Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

#2 Φωτογράφισέ το!

Για την ομάδα "Φωτογράφισέ το!" στο facebook και τη συμμετοχή μου σ' αυτή σάς είχα μιλήσει σε προηγούμενη ανάρτηση εδώ

Πηγή / Source
Οι επόμενες φωτογραφίες μου για τον μήνα Μάιο είναι οι ακόλουθες:

24 Μαΐου  "Κάτι που με κάνει να χαμογελώ"

Επισκέφθηκα σήμερα το τοπικό κατάστημα με βιολογικά και ντελικατέσεν και το μάτι μου έπεσε πάνω σ' αυτά τα νεοφερμένα σοκολατάκια Gianduiotto! Είναι να μην χαμογελάω; Όσο από γεύση δε σας λέω τίποτα!


25 Μαΐου "Μυρωδιά"

Μμμ, μυρωδιά! Πειράζει αν δεν είναι μία αλλά πολλές; Δυσκολεύομαι να διαλέξω ανάμεσα από τις αγαπημένες μυρωδιές των αρωμάτων μου!


26 Μαΐου "Ήχος"

Ο ήχος του γυάλινου μελωδού δίπλα στο handmade κάδρο της αδερφής μου που φιλοξενεί και τα 2 εισιτήρια από τις συναυλίες του Γ. Κότσιρα!


27 Μαΐου "Αγγίζω"

Αγγίζω ένα αγαπημένο βιβλίο, καθώς διαβάζω τις σελίδες του! Απορώ πώς μερικοί διαβάζουν e-books. Μου φαίνεται εντελώς απρόσωπο! Η τεχνολογία εξάλλου είναι απρόσωπη!


28 Μαΐου "Μου θυμίζει"

Μου θυμίζει μια αγαπημένη μου φίλη που μου το έφερε δώρο από τις διακοπές της στην Πάρο! (Ήθελα να την ξαναβγάλω σήμερα αυτή τη φώτο αλλά δεν πρόλαβα με τις δουλειές και τη ζαχαροπλαστική - έκανα μαρμελάδα φράουλα και παγωτό βανίλια με ξύσμα κουβερτούρας).


29 Μαΐου "Δακρύζω"

Δακρύζω από τα γέλια κάθε φορά που διαβάζω το ημερολόγιο-ανεκδοτολόγιο του Γ. Σερβετά για το 2013 που κέρδισα σε διαγωνισμό τοπικού ραδιοφωνικού σταθμού και παρέλαβα στην παρουσίαση του ημερολογίου στη Λάρισα! Ανεπανάληπτες στιγμές με πολύ γέλιο!


 30 Μαΐου "Βλέμμα στο μέλλον"

Βλέμμα στο (κοντινό) μέλλον, 31 Δεκεμβρίου 2014 από το ροζ ημερολόγιο της εκστρατείας κατά του καρκίνου του μαστού της Avon! Για να μην ξεχνάμε ότι η πρόληψη σώζει ζωές και να στηρίζουμε αυτό το ιερό έργο!


31 Μαΐου "Ανοίγοντας τα μάτια"

Ανοίγοντας τα μάτια μου βλέπω αυτό το φωτιστικό!


Αν λοιπόν θέλετε κι εσείς να γίνετε μέλη της συγκεκριμένης ομάδας δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε αυτό το σύνδεσμο: https://www.facebook.com/groups/1448675712045149/

1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...