Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Φωτογραφίζοντας 6 αντικείμενα με μεγάλη αξία για μένα!

Αφορμή για τη συγκεκριμένη μου ανάρτηση στάθηκε το σημερινό link party του Eleanna's Diary, που έχει ως θέμα να φωτογραφίσουμε 6 αντικείμενα που έχουν μεγάλη αξία για εμάς! 

Προσπάθησα να σκεφτώ τι να συμπεριλάβω και τι να αφήσω εκτός και είναι πράγματι πολύ δύσκολο! Μετά από πολλή σκέψη καταλήγω λοιπόν στα εξής:

Πρώτο αντικείμενο που είναι πολύ σημαντικό και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μου είναι το λάπτοπ μου! Το έχω 4,5 χρόνια τώρα και εύχομαι να το έχω για τουλάχιστον άλλα τόσα (γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι για καινούριο)! Είναι το μέσο επικοινωνίας μου, ενημέρωσης, διασκέδασης και δημιουργικότητας! Αν και πολλές φορές προσπαθώ να περιορίσω τις ώρες που περνάω μπροστά στην οθόνη του!


Δεύτερο αγαπημένο αντικείμενο είναι το νέο μου κινητό! Επιτέλους πριν μερικούς μήνες απέκτησα κι εγώ το πρώτο μου smartphone και ανακαλύπτω κάθε μέρα και κάτι καινούριο! Του έχω φτιάξει και μια θήκη από τσόχα Angry Bird για να το προστατεύω! Μάλιστα το κινητό αυτό έχω ένα λόγο παραπάνω να το αγαπώ: αγοράστηκε με χρήματα των πολυαγαπημένων μου παππούδων που ποτέ δεν μου έχουν αρνηθεί τίποτα! Τους ευχαριστώ πολύ! 


Τρίτο αντικείμενο με μεγάλη συναισθηματική κυρίως αξία για μένα είναι η ψηφιακή μηχανή μου! Την αγόρασα πριν 2 χρόνια με το πασχαλιάτικο δώρο του νονού μου και από τότε δεν σταματώ να φωτογραφίζω ό,τι μου τραβάει το ενδιαφέρον, προσωπικές στιγμές αλλά και τις δημιουργίες που φτιάχνω! 


Επόμενο λατρεμένο αντικείμενο είναι το ποδήλατό μου! Βασικά έχουμε 2 ποδήλατα στην οικογένεια και τα προηγούμενα χρόνια χρησιμοποιούσα το άλλο, αλλά μια και αυτό είναι πιο καινούριο και έχει και το αγαπημένο μου ροζ χρώμα πλέον βολτάρω με αυτό! Με το ποδήλατό μου λοιπόν βγαίνω στην αγορά (καθώς δεν οδηγώ αυτοκίνητο) ή μετακινούμαι γενικά μέσα στην κωμόπολη, ενώ ταυτόχρονα κάνω και τη βόλτα μου, αρκεί βέβαια να είναι σύμμαχος κι ο καιρός!


Πέμπτο αγαπημένο αντικείμενο είναι αυτό το εικονογραφημένο λεξικό-εγκυκλοπαίδεια, το Παπυράκι, όπως χαρακτηριστικά το λέμε όλοι στην οικογένεια! Το αγόρασα το 2004, αρκετά χρόνια πριν ακόμη αποκτήσω πρόσβαση στο ίντερνετ στο σπίτι, οπότε ήταν για μένα ο μόνος τρόπος να βρίσκω όποια πληροφορία θέλω και ομολογώ ότι μου έχει λείψει τελευταία! 


Τελευταίο αντικείμενο αλλά σαφώς όχι με λιγότερη συναισθηματική αξία για μένα είναι το πτυχίο του Πανεπιστημίου! Μπορεί να βρίσκεται μέσα σε ένα ντοσιέ μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά και έγγραφα αλλά ίσως κάποια στιγμή αποκτήσει πιο περίοπτη θέση! Ποιος ξέρει;


Με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στο link party #3 του "Eleanna's Diary"!

8 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου!Απ'όλα ξεχώρισα τη φωτογραφική και αυτό γιατί λατρεύω τις φωτογραφίες και φυσικά γιατί με ένα "κλικ" κρατάμε εκεί μέσα τις υπέροχες στιγμές μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σ' ευχαριστώ, Ελεάννα μου για την ευκαιρία που μας έδωσες να φωτογραφίσουμε 6 αγαπημένα αντικείμενα!

      Διαγραφή
  2. Μαρία με τη μηχανή και το λαπτοπ νομίζω οτι όλες μας έχουμε κόλλημα ε;
    Από το παρτυ της Ελεάννας πέρασα μια βόλτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι, αυτό είναι αλήθεια! Είναι το πάθος μας! χαχαχα Αν μπορούμε ας κάνουμε κι αλλιώς! Όπως μερικοί άλλοι έχουν το ποδόσφαιρο και μερικές τα λούσα! Εμάς τουλάχιστον το δικό μας κόλλημα δεν κοστίζει!

      Διαγραφή
  3. Μαράκι, μου άρεσε πάρα πολύ η θήκη του κινητού σου!!!!!
    Όσο για το λάπτοπ, νομίζω είναι αγαπημένος όλων των bloggers!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρθούλα, κι εμένα μου άρεσε πολύ αυτή η θήκη για κινητό! Με παίδεψε λίγο είναι η αλήθεια αλλά χαλάλι!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...